יום שני, 29 באוקטובר 2012

השילוש #34

זהו, אין יותר אינדינגב, גם לא בקריצה, גם לא בתודה וגם כנראה שלא נתראה שנה הבאה! (תנו לי לסיים 365 שירים, אתם יודעים איזו קריעת תחת זו?! ועוד אין תגובה אחת! בלוג מזדיין מבקש תגובה אחת, וכלום! וכן, שלושת החברים שאיכשהו מקרקרים סביב הבלוג - זה תלוי בכם! רק בכם!)

עכשיו הנושא הזה הוא רציני אז אני אפרוץ את הסורגים ואכתוב בגדול
מי שיתקשר יקבל שיחת טלפון אוהבת!
אה, סבבה? יש דיל? אש על החובש.

בכל מקרה, שיר היום יוקדש לשלישיה אני מת לשים את השיר שלה שנדבק לי בראש, עוד מהפוסט השני של האינדינגב בערך, קבלו את השלישיה הכי מגניבה בהיפ הופ:

מי שיפתח את הלינק ויאזין לשיר, יבין מהר מאוד כי כל קשר בין דאב טריו להיפ הופ הוא מקרי בהחלט - אז מה אני רוצה בעצם?
Dub Trio הם שלישיית נגני סטודיו שהחלו את דרכם כנגני היפ הופ בעצם. ביחד הם ההרכב של הראפר היהודי-אמריקאי Matisyahu ולחוד חבריהם ניגנו עם Fugees, 50 Cent, Tupac, Mos Deaf ועוד...

אך כשהחליטו החבר'ה החליטו להתאחד לכדי להקה אחת הם לקחו את הכישרון המוזיקלי שלהם למחוזות חדשים - העולם שישלב בין רוק כבד לדאב.
את המוזיקה שלהם ממש קל לתאר, אך לדמיין כבר איך זה נשמע זה סיפור אחר לגמרי. כשהם מנגנים רוק כבד (איפשהו בין פאנק לאלטרנטיב מטאל) הם נותנים בראש ללא פשרות תוכלו לשמוע כל דקה בערך ברייק מיוחד ופתאומי של דאב - תת ז'אנר של רגאיי. אחר כך הברייק יתחמם מחדש, ומרעש מהדהד לאט של תופים (אפקט המיוחד לדאב) ניתן לשמוע בחינניות איך המתח בשיר ועולה עד כשהוא מתפרץ חזרה לאותו רוק כבד וזועם.

לכל מי שרוצה לשמוע משהו מרענן בגזרת ה"נותן בראש" - דאב טריו הם התשובה.

אין תגובות: