יום ראשון, 7 באוקטובר 2012

גלגל"צ #12

עילי בוטנר וילדי החוץ - תם ולא נשלם

אין מה לעשות ככה פועל העולם. במיוחד בישראל דלת השפע בתחום המדיה.
כשנמצאים באוטו, כשמנקים את הבית, יש כאלה גם כשרצים וגם סתם כשמשעמם אנשים מדליקים את הרדיו ובארץ כנראה שזה יהיה גלגל"צ.

למרות כל הביקורת שלי כלפי האליטיזם הגלגל"צי, גם אני חוטא בלזפזפ בו, כי בסופו של דבר בלתי אפשרי לשמוע רק דודו אהרון כל היום, או מנגד ג'אז נטול קטרזיס.
ובאחת הפעמים שלי לפני כמה ימים שמעתי את השיר הנ"ל וישר שלפתי את הפלאפון (אולד-סקול, מה לעשות), מנסה במקביל לקלוט כמה שיותר מילים לכשה"אופרה מיני" יטען לי ומתחיל לחפש ללא הועיל את מילות השיר ששמעתי.
השיר היה בניחוח שנות ה90 ברור עם הפקה פחות מחוספסת וישר חשדתי כי זה שיר חדש של אחת הלהקות One -Album- Wonder הישראליות התבלינים ונורא שמחתי, ז"א בזמנו לפני 4 שנים הייתי מעריץ מושבע של התבלינים - אלבום + הופעה!

חזרתי לקומונה כששאלת "מה זה השיר החדש הזה?!" עושה שמיניות בראשי עד שהחלטתי לשאול אנשים, לפעמים החוכמה שאנשים יכולים להביא לך, הקידמה (האינטרנט) לא תביא לך בעוד 100 שנים (משפט לחיים או קיטש זול? לשיפוטכם).
למרבה הפלא באמת קיבלתי תוך שניה את התשובה וכי זה עילי בוטנר ופרוייקט חדש שלו בשם "ילדי החוץ" שהם זמרי כוכב נולד (מסתבר) אוהד שרגאי ואדר גולד.

עילי בוטנר למי שפספס הוא אחד הגיטריסטים הכישרוניים בארצנו הקטנה כשעבד עם לא פחות מ:
ריטה, רן דנקר, הפרוייקט של עידן רייכל, עיברי לידר, שמוליק קראוס, אושיק לוי, מוש בן ארי ועוד...

לאחר שנפתרה החידה של זיהוי השיר, אני יכול לפנות את הראש שאלות ותהיות אחרות. אחלה.

** פרט קטן על השיר:
בראיון ציין עילי כי את השיר "תם ולא נשלם" כתב בעצם על מפית בפאב, וואלה, סחטיין עליו.

אין תגובות: