יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

על פישרים ועל צעדים #48

היום בצהריים אני משוטט באינטרנט-כאילו שלי בפלאפון כדי להעביר ת'זמן ורואה שynet פירסמו בעצמם ספיישל על האלבום החדש של סאונדגארדן.
כולי נרגש וחושב "וואו, מעניין מה הם חושבים עליו" ו"איזה יופי שהמוזיקה בYnet באמת תמיד עדכנית" עד כשלפתע, אי שם בתחילת הכתבה אני קורא את הנ"ל:
משחקי הקצב הרועשים של הגיטריסט קים ת'אייל מזכירים יותר מכל את "My Wave" מתוך האלבום הפופולרי ביותר שלהם, "Superunknown" מ-1994. וחוטף חפפה.
למה חפפה? הבן אדם הזה (לא מהכתבים הבולטים) נקרא לפי החניכים שלי "פישר", זאת אומרת "מעפ-עפן עם פוזה בשקל" (ניסיתי להיות כמה שיותר מדויק).
אני כותב פוסט לפני אותו דבר, רק הרבה פחות חופר, והוא עוד מקבל על זה כסף?! ביזיון!

אבל אני בוגר יותר מזה, אני לא צריך שום כסף של שום פישר בשביל להמשיך לכתוב לעצמי ולעוד 5 אנשים על מוזיקה בצורה חדה ועדכנית יותר מYnet.
כןכן, בוגר, אחראי ושלו...!!!!!!11

בכל מקרה, שיר היום גבירותיי ורבותיי הוא:
Soundgarden - By Crooked Steps

עוד שיר נוסף מהאלבום החדש של הענקית מסיאטל.
השיר הזה דווקא מזכיר יותר את האווירה הכבדה של האלבום השלישי של הלהקה Badmotorfinger עם עיבוד אמריקאי של השנים האחרונות.
אלבום חדש מסתמן כהצלחה אדירה!

אין תגובות: