יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

לודומניה #56


שלום לכולם!
נבצר מעומרי לכתוב כאן היום מכיוון שהוא נתון לחקירה בקשר לפעילותו בכנופיה אלימה שדורשת את איחודם של היי פייב. אבל אל חשש, שפחתכם הנאמנה התעלמה באלגנטיות ממחויבותה למלא את מקומו, האצילה סמכויות והפילה את האחריות על חברה האהוב לאון.

נעים להכיר, אני לא לאון.


למרות שאני בא מז'אנר המטאל טענתי הרבה זמן שטיב היצירה המוזיקלית ביחס לאדם נקבעת משני גורמים
עיקריים: טיב האמן ומידת החיבור הרגשי בין המוזיקה למאזין (מה שתלוי מאוד במצב הרוח ולא רק בהלך רוח הכללי של האדם).
כדי להוכיח את הטענה הזאת תמיד אהבתי לחפש מוזיקה ממש טובה בכל מיני סגנונות שלא קשורים אליי ואולי אפילו סגנונות שמהם אני אמור לסלוד מתוקף היותי מטאליסט רוסי, כדוגמת מזרחית וזמר ים תיכוני סוחט דמעות.

היו לי כמה אופציות להשמעה אבל לא רציתי ללכת רחוק מדי אז בחרתי בלהקה בשם
Hayseed Dixie.
משמיעה ראשונה אפשר כמעט בוודאות להבין שמדובר בלהקה שמנגנת באחד מתתי-הסגנון של הקאנטרי (בלוגראס במקרה שלנו. הסבר למתקשים בנושא הבלוגראס יתקיים אם וכאשר עומרי ישוחרר ממעצרו, כי לי אין מושג בנושא).
בכל מקרה, אם תנסו לבטא את השם של הלהקה אולי תשימו לב שההגיה מאוד מזכירה שם של להקת מטאל 
מפורסמת אך לא מוצלחת במיוחד (לדעתי), AC/DC. זה לא מקרי: הלהקה התחילה את דרכה בעשיית קאברים לשירים של AC/DC, המשיכה עם קאברים ללהקות מטאל אחרות וכמו הרבה להקות מוצלחות שהתחילו מקאברים מיוחדים למטאל (Apocalyptica, Van Canto) גם הם עברו בסוף לחומר עצמאי.


השיר שבחרתי לדעתי כל כך טוב שהוא עולה על המקור:

והגרסה המקורית של מוטורהד למתעניינים.

6 תגובות:

לאוניד הפרנואיד אמר/ה...

פוסט מצוין, מעניין ומרתק!
הרבה יותר טוב מהחרא הרגיל שבדרך כלל יש פה!

אום כולתום אמר/ה...

מה זאת הגזענות הזאת?? הבלוג הזה בכלל לא מייצג- מה קרה לקצת צבע, קצת עניין, קצת מזרחית?!

מר לוין אמר/ה...

חחחחחחח מצחקיק חח

Omri Cohen אמר/ה...

מצד אחד אני נרגש לדעת כי מספר התגובות בבלוג שלי זינק פלאים, מצד שני עצוב שזה קרה כי לאון ורוית איבדו עניין כלשהו בפעילות מינית כתחביב להעביר את הזמן.

גברת כולתום, הפוסט האחרון היה טיפקס ופוסט של שבוע הבא יהיה הפרוייקט של רביבו.

רוית האלמותית אמר/ה...

מצד אחד זה עצוב כשזה מגיע מאדם שהפעילות המינית האחרונה שלו בזמן האחרון הייתה התחככות רנדומלית עם מישהו באוטובוס, מצד שני זה מצחיק כי זה גס.

Omri Cohen אמר/ה...

מצד אחד זה עצוב שפתחת מלחמת חורמה, מצד שני זה לא היא לא הייתה רנדומלית, בחרתי את הקורבן בפינצטה