יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

תמצוץ! #46

שיר היום הוא שיר שגיליתי אותו באיחור של כמה שנים טובות.
הוא תמיד היה שם ברפרטואר של הרד הוט צ'ילי פפרס, פשוט מתוך אנטיגוניזם מפגר אליהם סירבתי לשמוע אותם כמו צריך, להתעמק בקשת האלבומים שלהם ולהיות עיוור לזה שיש להם גם שירים שלא מיועדים רק להיות להיטים.

שיר היום הוא:
Red Hot Chili Peppers - Suck My Kiss

לפני כ-3 חודשים בערך ארגנתי מחדש את המפ3 שלי והצבתי יעד - רק אלבומים שאני ממש ממש אוהב, במטרה לארגן את המפ3 האולטימטיבי עבורי.
רציתי גם להוסיף עוד כל מני אלבומים שנחשבים לגדולים ביותר ושאין לי על המחשב וחבר שלי הציע לי "רד הוט מגיעים עוד רגע, אולי תשים אלבום שלהם?" והיססתי.

למה היססתי? הרי התשובה:
בכיתה ט' הכרתי את רד הוט לראשונה דרך הלהיט שלהם Dani California ואהבתי אותו נורא כשיר בודד, אבל מתוך יוהרה שהייתה לי בזמנו העדפתי לא לשמוע אותם מתוך טענה שחצי מהשירים שלהם זו סתם נוסחה שחוקה ללהיטים. בתכלס זה היה כי כולם שמעו אותם ורציתי שיהיה לי טעם ייחודי..

ובחזרה ל2012.
אמרתי לעצמי, יאללה, תוריד ת'רד הוט, אתה באמת רוצה לשמוע וקצת להכיר אותם, אז מה אכפת לך.
הורדתי את האלבום המופתי שלהם Blood Sugar Sex Magic וניסיתי למצוא שירים שאני מכיר או שיתפסו לי את האוזן. אחרי שחלפתי על "אנדר דה ברידג'" ועל "גיב איט אוואיי" הגעתי לחלק האפל יותר, לפתוח שיר שאני לא מכיר ולקוות שהוא יהיה מספיק טוב כדי שאני לא ארגיש שעשיתי טעות כשבחרתי להוריד דווקא את האלבום הזה.
בחרתי בפ'אנקי מונקס. לא טעות, אחלה שיר, מספיק בשביל לגרום לי לפתוח שיר נוסף.
ואז הגיע Suck My Kiss שיר עוצמתי, פ'אנקי, טעון ב"קוליות" - פשוט תענוג.
לא טעית - כשב"סאק מאיי קיס" בחרת!

אין תגובות: