יום שלישי, 15 בינואר 2013

אלף שמונה מאות ארבעים! #111

The 1840s הוא שם די מגוחך ללהקה.
מהמעט שאני יכול להגיד עליהם אין לי שום קביעה או אפילו רעיון ל"מה קרה בשנה הזאת שגרם לה להיות שם הלהקה".
מהמעט שויקיפדיה תורמת לי, נראה לי שניתן לקבוע כי האירוע המשמעותי ביותר שקרה בשנה הזו היא צאתו של בול הדואר הראשון לאוויר העולם! הוא נקרא "הפני השחור" (מכיוון שעלה פני..) ועליו טבועה פניה של מלכת אנגליה דאז, המלכה ויקטוריה.

בחזרה לנושא.
1840 נשמעים כמו Blur עם שילוב של.. טוב גם בלר היו דיי פופים אבל גם אינדי-אלטרנטיב.. אולי מה שאני מחפש זה בעצם.. הם נשמעים כמו שבלר היו נשמעים בדיוק אם היו מפיקים אותם 20 שנים מאוחר יותר?
שזה אחלה כן, ממש טוב וכיף לדעת שהחבר'ה האיכותיים האלה הם ישראלים(!).
המוח של הלהקה הוא אבישי אפרת (גיטרה\שירה) ואליו חוברים גם אביתר אורן (באס) ואדם בלומנטל (תופים).

אז קבלו את שיר היום (שמזכיר במעט את Song 2 של בלר אם כן השווינו):

*הפוסט מוקדש לענת כהן המקסימה, יפה וכו'..
עכשיו חובה עליך להגיב!