יום שבת, 5 בינואר 2013

תירה! #102

מאז שרצועת VH1 Rock ירדה מהמסכים צריכת המוזיקה שלי דרך הטלוויזיה ירדה פלאים.
כשאני לא נופל על משהו טוב ב-VH1 אני מדי פעם מזגזג ל-VH1 Classics שבעיקר חושף אותי לשנים החשוכות של שנות ה80 ול-MTV 2 שאמור להיות כביכול האלטרנטיבה של MTV הרגיל ולהיות בית חם לרוק של העשור הקודם והנוכחי.
בפועל מבחינתי שתי התחלופות הן קטסטרופה שאני לא מצליח להתחבר אליהן יותר מדי, אם בכלל..

אולם ביום חמישי בלילה, בשניות האחרונות שבהן הייתה לי הכרה, הייתה רצועה ב-MTV 2 ש"עימתה" ראש בראש את האינדי מול הרוק, זאת אומרת, אינדי רוק כנגד נו-מטאל\פוסט-גראנג'.
המשב רוח שהעימות הזה הביא עימו היה מרענן ונוסטלגי לתקופת החטיבה-תיכון בעיקר, אבל גם איפשר לי לגלות כמה הימנוני אינדי-רוק שבגילאים הללו פספסתי מכיוון שהתחברתי בלעדית לפוסט-גראנג' אז.

אחד השירים שהיו שם שממש עשו לי טוב על הלב היה שיר של Kasabian להקה עם שם גדול, כשלי מנגד יש חור עצום בהשכלה כלפיה.
השיר שהתנגן מביתה הוא Shoot the Runner, שהוא ללא צל של ספק שיר יום מוצלח.
קליט עם עניין מוזיקלי - בול פגיעה.
אני עדיין משוכנע שהאלבום הכי גדול מאותה תקופה הוא ללא צל של ספק Favourite Worst Nightmare של Arctic Monkeys, אבל זה לא אומר שכל השאר לא יכולים לנסות להתחרות, לא?

אז חבר'ה, קבלו את שיר היום:
Kasabian - Shoot the Runner

אין תגובות: