יום שישי, 15 בפברואר 2013

מיני ספיישל: תתחיל מאפס #143

על ירמי קפלן כבר סיפרתי בעבר, אבל הפעם אני אנדב סיפור קצת אחר עליו.
אחד השירים הראשונים שגרמו לי להתחיל להתעניין ברוק ישראלי "מיינסטרימי" היה שיר היום תתחיל מאפס.
בעבר הרחוק אחת התוכנות הפופולריות להורדת מוזיקה הייתה Limewire שנראה לי כי כיום היא.. די.. מתה(?).
על כל פנים, ניסיתי להוריד את שיר היום ופשוט לא הצלחתי! כמובן שלהוריד שירים בעברית לא דרך אתר הייתה משימה קשה, אבל זה שיר מוכר דחיל רבאק!
אבל במשך חצי שעה ניסיתי לחפש: בעברית, באנגלית, בשגיאות כתיב וכו'..
בסופו של דבר מצאתי גירסה לא רעה, לייב ואקוסטית, של ירמי קפלן יחד עם ערן צור ודנה ברגר, כן.
לא הייתי מבסוט עליה לחלוטין, אבל היי לפחות יש לי מה לשים במפ3.

מאז עברו השנים, יוטיוב התחדד ואני הייתי בהופעה מדהימה של ירמי קפלן ועכשיו אני מסכם את זה בלפרסם לינק של הקליפ המקורי מ2003!
אז קבלו את שיר היום שאומנם יצא בשנת 2003 אבל מלא ברוח גראנג'ית ואפס אופטימיות כיאה לז'אנר:
ירמי קפלן - תתחיל מאפס

ועכשיו אחרי שהתאפסתי אני מאחל לכולנו שבת שלום וחכו בקוצר רוח לשיר של מחר!

אין תגובות: