יום ראשון, 10 בפברואר 2013

בשמן עמוק #138

Fryday הוא משחק מילים משעשע בין "יום טיגון" לבין פשוט "יום שישי".
במשחק מילים זה משתמשת הלהקה הישרלאית הצעירה יחסית (ששמה הוא Fryday למי שפספס) ועד כה היא הוציאה אלבום אחד שנקרא Ups & Downs.

בגלל צעירותם של פריידיי אני לא יכולים להגיד עליהם כאנשים יותר מדי, אבל כלהקה אני יכול להגיד עליהם שהם נורא מעניינים.
כשהם משלבים גראנג' וסטונר מלא ברוח של שנות ה90 עם אלמנטים של נאו-פסיכדליה ורצון עז של שי פולקה (סולן הלהקה) להשמע כמו אדי וודר, עושה החבורה הטריה מהארץ רוק איכותי שנע על הציר בין בועט לאווירתי כבד.

סמל הלהקה הוא אייל, כןכן, תוכלו לראות את זה יחד עם שיר היום:
Fryday - Overhead

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

היי
זה שי
קודם כל מגניב שמישהו טורח להקשיב ולבחון מוסיקה חדשה...
ואחרכך אני חייב לומר שאין לי שום רצון ובטח שלא רצון עז להשמע כמו אדי וודר
למעשה אני מנסה לברוח מזה כמה שיותר אבל ככל שאני מנסה יותר כך משוים אותי יותר אליו שזה אחלה ומגניב אבל אני לא אוהב את העובדה הזאת ובכל זאת לא מפסיק לשיר ולכתוב