יום שישי, 8 בפברואר 2013

שלוש "שלום" בעשר! #135

אתמול נסעתי ברכבת מלא, בכללי אני על הרכבת מלא, אבל אתמול זו הייתה חוויה מסוייטת!
והמפ3 שלי לא היה כזה חבר בלעזור לי להתרומם, אז הייתי צריך פשוט לחכות עד שאני אפול על שיר מספק מספיק ולשמוע אותו עוד איזה פעמיים שלוש כדי להעלות חיוך (או ידיים על מנת לבצע אייר-דראמס).
ואז פתאום צץ לו שיר של Megadeth ענקית הת'ראש-מטאל משנות ה80 והבנתי שהחיפוש נגמר.

Megadeth היא אחת מארבעת הלהקות החלוצות בתחום הת'ראש-מטאל ששטף את עולם המטאל בשנות באמצע-סוף שנות ה80 כששילב את המהירות מעולם הפאנק בעולם המטאל ה"מנוגד" לו.
מגהדת' תמיד גם הייתה על הציר של "להקה של אדם אחד" והאדם הזה הוא Dave Mustaine.
דייב הוא הסולן\גיטריסט והוא הקים את הלהקה בשנת 1983 לאחר שבעיות שתיה חריפות גרמו לו לעזוב את הספוט כגיטריסט המוביל בMetallica (כןכן).

האלבום השני של מגהדת' ?Peace Sells... But Who's Buying נחשב עד היום לאחד האלבומים הטובים ביותר של הלהקה (מתוך 13, כן?) ושיר הנושא שלו נחשב לחביב הקהל עד היום.
האלבום הוציא ממגהדת'  את הייחודיות שלה, קול מחוספס של דייב עם אלמנטים פרוגרסיבים לא מבוטלים בכלל.

אז קבלו את שיר האתמול:

אין תגובות: