יום רביעי, 5 בדצמבר 2012

החייזרים נוחתים! #71

אני יוצא מהרכבת לאחר קצת פחות משעתיים של נסיעה רצופה בה, מותח רגליים, או לחלופין נזכר שהן בכלל קיימות לאחר יממה מלאה בקיפולן בכדי לא להפריע לשלל בני האדם שישבו מולי מלהירדם.
בכל מקרה יצאתי מהרכבת ושלפתי את המפ3 שלי אחרי נסיעה שלמה שהוא היה כבוי, שם את האוזניות באפרכסת ומאזין לליין סאונדגארדן שעשיתי לעצמי אתמול.

החלטתי לאחר שני שירים שהגיע הזמן לרענן ובעודי מתלבט אם לבחור במצב אקראי מוחלט או לבחור בלהקה או אלבום מסויים אני נופל על להקה שגיליתי לפני כחודש במקרה דרך היוטיוב בשם The Aliens.
לאחר שגיליתי את החייזרים לפני כחודש מיהרתי להוריד את אלבום הראשון שנקרא Astronomy For Dogs אולם לא האזנתי לו אחר כך.
אך כשרעננתי את המפ3 שלי בסופשבוע האחרון החלטתי לצרף את האלבום הזה גם, להביא לו הזדמנות אמיתית ולא לתייג את החייזרים כעוד להקה אזוטרית שהכרתי.

שיר היום הוא השיר ששבה את ליבי ברגע שלחצתי על כפתור הOK במפ3 בבחירת הלהקה.
שיר היום הוא:
The Aliens - I Am The Unknown

כשהאזנתי לשיר השכל שלי התפוצץ לכל כיוון בגולגולת.
"הדבר הזה זה הפינק פלויד של המאה ה21!!!!" אמרתי לעצמי, כשריבוי סימני הקריאה מציין את האורגזמה המוזיקלית שחוויתי.
משחק מרהיב של קולות רקע הרמונים, אווירה פסיכדלית אך עדיין נעה על הגרף של האפל והפופי, סולו גיטרה שמחזיר לסוף שנות ה60 ותחילת ה70 הפסיכדליות והפקה מהוקצעת שלא מעבדת את האווירה המיוחדת של ה-Dream Pop משנות ה80.

פשוט חובה עליכם!

אין תגובות: