יום שני, 29 באפריל 2013

השלמת סופ"ש 214 - #213

אז עדכון המכיל את שירי הסופ"ש!

#213 נתחיל בקאבר הישראלי ששיגע את העולם.
חדי העין ישימו לב שהקליפ צולם בכניסה מרחוב המלך ג'ורג' לשוק הכרמל שבתל אביב וחדי האוזן ישימו לב בכלל לאיזה קאבר הם מאזינים.
בשירם של הדג נחש "הכאפה המצלצלת" הם מבקרים אמנים מתחילים שעושים קאברים בכדי להכנס לפלייליסט ולהתחבב "אל תחשבו רק על לגזור קופונים \ לשיר על פלאפונים לבצע חידושים מונוטונים". וכעשר שנים אחרי הוצאת השיר השורה עדיין רלוונטית.
להקות מבצעות לא מעט קאברים על מנת להגיע לקהל רחב יותר, להתחבב, לקרוץ, ללקק ואולי בסוף גם לאבד את ה"נשמה" שלהם.
אבל הקאבר המדובר הוא יחודי, הוא יכול להשמע תחילה כדחקה אבל כשמאזינים טוב מבינים שזה ביצוע מדויק, שמח ועצוב בו"ז (בו זמנית..) ובעיקר מחדש! או ההפך ממה שהדג נחש ביקרו: הטרוטוני!

קבלו את שיר היום:
רותם שפי וליאת שבה - Karma Police

רותם שפי היא זמרת שלי אישית יותר מוכרת מלהקת הפ'אנק הישראלית גנבת ואילו ליאת היא די אלמונית עבורי אולם בדיקה קצרה מראה כי היא חברה בלהקה "דושקה" ששווה בדיקה - דומים לשממל קצת.
בקיצור חידוש עם טעם מזרחי אום כולתומי.

#214 נתחיל בגילוי המרעיש מבית GrooveShark
אז הסופ"ש התחיל גם בלגלות להקה חדשה בעזרת אתר המוזיקה גרוב-שארק!
הלהקה ששמעתי נקראת Flat Land וכרגע יש להם רק EP שנושא את שמם.
אין שום תוצאות חיפוש רלוונטיות בגוגל ובטח ובטח שלא ערך בויקיפדיה, אבל הם בעיקר מייצגים את הגל החדש הזה של להקות שמשלבות בין רוק-בלוז-פ'אנק או בקיצור מעין "גל חדש" של ה-Jam Bands (יחד עם The Heavy, Alabama Shakes וכו'..).
המידע היחיד שהעולם נידב על הלהקה הזו היא שהם מפלורידה. אה ויש סולנית עם קול מגניב וגיטרה שמחזירה אתכם 40 שנים אחורה. ומפוחית. תהנו!

אז קבלו את שיר הסופ"ש:
Flat Land - Rufio's Last Stand

אין תגובות: