יום שלישי, 5 במרץ 2013

37 שירים של חוסר 157 - #193 חלק א'

טוב אז פרק צבאי חדש מתחיל ועל כן לא הייתי זמין בעליל עם פער של 37 שירים.
אז לצערי אני עובר לפורמט אחר לחלוטין.
תחילה אעשה ליסט של 37 שירים מעולים שליוו אותי בחודש פלוס האחרון.

אחר כך אתנהל לפי הפורמט החדש - כל עוד אני בבית\קומונה\עולם חיצוני אני אעשה פוסט מושקע ויפה עם סיפור על השיר, אומן, להקה וכו'..
ובמשך שהותי בבסיס אני אצבור שירים ואז אפרסם אותם בפוסט מרוכז כשאצא.

אז נתחיל במלאכה, מה אתם אומרים?
(157 עד 166)


Acollective - Seven Stitched Years
הקולקטיב לא אכזבו וגם לא, עם הרוק הקברטי שלהם.

Barry Adamson - Stand In
שיר שמשלב את הפ'אנק\ג'אז שלו עם פחות פילם-נואר ויותר שיר בוקר טוב. מקפיץ בהחלט!

The Lone Below - Green Eyes and a Heart of Gold
 פולק-רוק\אמריקנה חדש ומעולה!

Neil Young - Needle and the Damage Done
 אחד השירים הכי מרגשים שלו, מתוך האלבום Harvest, האלבום הראשון ששמעתי שלו. קיבלתי אותו מהמורה לגיטרה שלי שרצה לפתוח אותי לגיטרה אקוסטית.

 מעבר להמנון צבאי, השיר הזה מייצג הכי במדויק את המעבר שעשתה מרסדס בנד מלהקות פ'אנק-רוק ללהקת רוק עם השפעות פ'אנק. בעתיד גם זה יעלם.

עוד להקה בריטית שמסרבת להכריז שגראנג' זה רק Pearl Jam.

הזהרתי את הקוראים שהדג נחש לעולם לא יפסיקו. הפעם באחד השירים היותר "קודרים" שלהם, אבל עם פזמון קליל שלא יצא לכם מהראש שבוע.

קורוז'ן הם להקת סלאדג'\ת'ראש מטאל. אומנם יש מתח מסויים בין שני סגנונות המטאל האלו כשקצב הסלאדג' שואב יותר מהדום-מטאל האיטי ואילו קצב הת'ראש שואב יותר מהפאנק, אבל המכנה המשותף שלהם הוא הלכלוך שהם הציגו בזמנם בתוך עולם המטאל. קורז'ן מנגנים על המתח הקיבצי הזה יפה מאוד אבל בעיקר הם מלוכלכים ומחוספסים.

זוכרים את להקת האינדי הקליפורנית החביבה על הבלוג? אז הם מכים שוב עם עוד שיר מדהים מהEP שלהם "I'm Sorry".

פשוט הגיע כבר הזמן, לא?

אין תגובות: